قلمدان نگاه

بداهه های بامداد

قلمدان نگاه

بداهه های بامداد

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید نصیری پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:30

سلام خانم شیلا.این اولین بار بود تو شعر نو شعر هاتون را خوندم واقعا زیبا بود.جای یک دنیا بحث دارند.

سعید نصیری فر پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:43

بعد از مدت ها تونستم رگه ای از شعر هایی پیدا کنم که همیشه دنبال اون اندیشه هستم.درود به شما.
بعد از 4ماه که تو سایت نبودم خستگی از تنم رخت بست وخیلی هیجان زده شدم.واقعا خیلی زیبا والبته با بار معنایی فوق العاد.من الان خیلی هیجان زده شدم عذرخواهی می کنم وبحث فنی درباره شعرتون در سایت شعر نو را میزارم برای بعد که منطق وعقل بهتر وبیشتر حکم میکنه.الان تسلیم احساساتم شدم.من همیشه دنبال انسان های با جوهره علم می گرددم که برای ما جوون ها بی تجربه حرف برای گفتن داشته باشن مثل شما.البته این را هم بگم که هرچی تو سایت خواستم نظر بزارم میسر نمیشد.از این جهت هم هم عذر خواهی می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد